My Mission 2009

Thursday, April 17, 2008

strategi KURUS!!!!

i'm using almost 1 year tapi ada gak cheating.bukan sikit tapi banyak gak sbab ada satu tahap tuh... tak turun langsung pun berat...so start arini genap stahun aku bersama Herbalife. i'm trust HERBALIFE tapi maybe aku kurang disiplin kot. stok ada lagi...arituh turun dekat 7kg gak tapi after aku stop n kurang exercise..berat aku naik..huhu...maybe sbab aku kurang nutrition yg baik kot...tapi seb baik tak naik banyak...lam 3 bulan ada gakla 3kg ja nek..sebelum ni berat aku 69kg...after using herbalife in 3 month, dah reach 63kg (termasuk bulan posa)....pastuh tak turun2 dah..tuh yg give up sikit...tapi arini nak smangat balik la sbab berat aku dah naik jadi 65kg balik....

Dengan ini aku isytiharkan...arini genap stahun aku ngan herbalife (seb baik sempat renew kad)hehehe....dan bermulanya arena baru untuk aku memulakan diet aku kembali.....caranya kna konsisten sikit kot....bawah ni my strategic plan..hehe...aku amik sat dari blog herbalifian yang lain..jangan marah na..sbab slama ni aku wat plan mesti tak jadi..so arini kira anniversarry aku...hopefully leh la kan

Start at 65.9kg (21 April 2008)
1st Phase (end 21 Jun 2008)
Target to reach 60kg - status: not started
2nd Phase (ends 21 August 2008)
Target to reach 55kg - status: not started
3rd Phase (ends 21 Sept 2008)
Target to reach 50kg - status: not started
4th Phase (ends 21 Oct 2008)
Target to reach 48kg - status: not started*Finale

No comments: