My Mission 2009

Monday, August 17, 2009

hmmm........

Hmmm..........berat aku ni...yo yo oo tul la...dah turun cun2 70 arituh.....nek balik 70.9kg...nek 0.9 kg gak tuh...klu bundar dah cukup 1kg...haiyoooo....kna denda lagi ngan akak kaseh ni...ni kali ketiga aku didenda.....stop it...enuff.....enuff......haih...arini aku isytiharkan perang!!!!!!!!!!!! Bukan perang ngan akak kaseh ya tapi ngan diri sendiri......hehehhe...aku baru ja order ngan Einaz , dvd JM....JM ala.....Jillian Michael..the biggest loser tuh....cam best ja,.....n mulai arini my inspiration will be einaz......sbab2 aku pilih einaz.....hehhee..einaz jgn marah naa....einaz diet dengan cara yg sihat without taking any pills or supplement.....so far she already lost mostly 20 Kg beb......dah comei lote dah skrg ni....blog einaz sangat sangat memberi semangat..blog kawan2 yg lain pun memberi semangat gak tapi tula,.....maybe disiplin diri sendiri kurang.... disiplin....disiplin......

Kalaulah aku KURUS, aku..........

1) Leh kawen....hehhehe tp tak bermakna chubby takleh kawen cuma klu kurus nampak kiut cikit....perasan ka aku ni...

bahagianya..............

2) Leh amik 3rd DAN grading taekwondo and maybe tournament, end this year dapat Gold ka..who knows...gara-gara kurus..leh perform well for my pattern....
My aim for 2009


3) Leh renew BAT C wataniah sbab 2011 dah expired...kna renew stahun awal..sempatkah????



Cari mana satu aku...nih time tauliah 17.06.06

3)tahun depan dah leh bukak sendiri klas taekwondo ..ajar org lak



Yang ni bukan aku lah..hehhe tapi maybe one day.....


4) Leh bli baju2 yg sblum ni takleh bli gara2 baju tuh kecik...eh cilap....hehehhe....aku yg besar dari baju kot




5) Leh la sukan banyak2 sikit...lani pun dah banyak cuma maybe can build stamina g...




6) Leh kejutkan kawan2 lama aku bila ari aku kahwen nanti....this is da best reason....




7) nak kurus bersama kawan2 yg lain.....hehehe




JOM KAwan2.....hehhehe....

No comments: