My Mission 2009

Friday, August 28, 2009

Weigh in 28-08-09

hi.........okay..lama lak aku nak post berat aku yang ari jemaat aritu..so far....dah seminggu berpuasa..alhamdulillah..turun gak berat aku dari....70.6kg last week ke 69.5 kg on this week.....aku suspect sbab puasa kot.....tapi apa2 pun aku nak kna make sure berat untuk next week turun gak....jangan laa naik........huhuuuh...tapi perbezaan BF n Bw...cam takda beza..bertambah ada la.....Mungkinkah disebab kan aku hanya hilang water saja tapi bukan fat,............BAHAYA tuh..........bila-bila masa leh naik balik ni......sepanjang aku dok monitor aku nya weight ni...aku rasa aku kurang disiplin la bab2 menjaga makanan aku....huhuhu...camna la nak ilang 5kg ni...haih....anybody can HELP??????????


BW = 38.5 % , compare ngan last week BW=39.1 %..kan kurang tuh....

BF=44.0%, last week nya BF= 43.0%...betul ka aku nya scale ni...pelik2

TAPI..........

hehehehhe.....aku senyum sampai telinga gak....walaupun sikit penurunannya tapi aku puas hati....tu timbang pagi2...berat aku dah turun balik dah....tapi ciput ler......kna work out lagi neh di bulan puasa...strategi skrang nak kna menten n turunkan lagi untuk next week nya weigh in plak......


No comments: