My Mission 2009

Tuesday, August 25, 2009

Posa n Work out.....

Arini ari keempat dah umat Islam mula berpuasa...aku br nak submit post untuk posa....hehhehehhe....aci ka gutu........tak sempat la........sowi.........so far aku dah terima JM nya dvd dari einaz ari jumaat...smalam isnin baru start before bukak posa...wat 30 days shred Level 1 slama half an hour...fuh....berpeluh gak....then arini dah sakit2 sendi...padahal wat 30 minit ja..klu nak diikutkan aku slalu men futsal pun over than that...maybe wat btul2 kot....otot nak terbina...hehhehehe...tapi bukak posa smlm..nak kata over takda la kan...oleh sebab aku tak update dari hari first posa...meh aku listkan menu aku posa n sahur n work out...start from 22-08-09......

SABTU - 22-08-09

Menu sahur : Nasi + lauk my mom masak (walaupun aku takleh posa arituh tapi sahur cam owang posa gak..hehhehe)

Menu berbuka : nasi + kari ikan semilang ( x insap g nih...asyik makan nasi jerkk)


AHAD - 23-08-09

Menu sahur : nasi berlauk jugak but portion yg sikit......

Menu berbuka : bihun goreng + kek secret recipe ( alamak..terbabas gilaaaaa)


ISNIN - 24-08-09

Menu sahur : nasi + daging masak kicap (........tak terkata)

Menu berbuka : soto ayam ( sbab dok umah sewa...hehhehe)

haa..yang ni tambah work out JM 30 days shred slama 30 min...penat oo before bukak posa lak tuh..tapi besh.......


SELASA - 25-08-09

Menu sahur : nasi sejemput + telur goreng.....(perabih nasi budak umah masak...aku rasa disiplin aku tak kuat la bab-bab nak elak jemputan - jemputan ni....huhu...camna....)

Menu berbuka : laksam + lepat pisang + popia basah.... ( p bli kat bazar ramadhan ngan tunang tersayang..hehe)

Work out : 30 days Shred with JM level 2 selama 30 minit....walaupun terlambat balik dari bazar ramadhan...hehehhe..tapi sempat...

wokeh...itu saja update buat masa kini...esok akan di update lagi insya Allah....

rasanya belum terlambat kot aku ucapkan SELAMAT BERPUASA SUMER ..........





No comments: