My Mission 2009

Saturday, July 18, 2009

Ketawa dan airmata........

Arini weigh in yg keberapa tah..tak ingat..huhu..as usual..i just menten my weight.70.2 KG for three weeks berturut2.(pic will upload later)...hmm....tak taula..what happen to me, but truthly i said no work out anymore, only p training tkd ja smlm and tambah2 men badminton petang2.....posa rejab and bukak posa..juadah....usah nk kata la...cam bulan posa...

Tajuk???? Ketawa dan airmata.....aku pun tak tau napa arini ati aku sayu, pilu.....skrg actually tepat kul 12.29am.....sumer org tido tp aku.....susah nak ku lelapkan..kenapa.....ketawa dan airmata...haih..susahkan jika terlalu ikut emosi....aku tau maybe salah aku tapi ntahla...every month when cik "P" menjengok..konpom aku cam gini..but I think, this time become worst.....terlalu cemburukah aku????terlalu mengikut perasaan kah aku???? di dalam hati ini, sebak menyatakan ku teramat sayang padamu...tapi hakikat sebaliknya hanya diriku dan dirimu yang mengetahui...andai sengketa ini bermula dariku..maafkanlah...aku sedar....maaf...maaf...maaf...ayat yg sama setiap bulan but...aku tak tahu....aku tak kuat....although dirimu ingatkan agar mengawal gelora di jiwa ini tapi apakan daya....aku tak sekuat Siti Khadijah...juga tak setabah Fatimah al Zahra dan tak selayak untuk dibandingkan dengan srikandi islam....aku insan lemah ...walaupun kadang kala aku tabah tapi titisan mutiara pasti menjengah jua.....hingga aku dapat rasakan..walaupun sekejap saja..tetapi ianya dapat dihidu oleh Mama....

Resah....ada masa aku ketawa, ada masa aku menangis...dan kini masa aku menangis....Julai..Julai...mengapa begitu banyak dugaan yang berlaku...mengapa begitu banyak rintangan yang aku lalui...sampai bilakah aku tabah mengharungi sedangkan aku hanyalah insan kerdil..Ya Allah..tabahkanlah hati hamba mu...Ya Allah kuatkanlah iman hambamu....

Pening....mengapa??? aku sendiri yang mencipta masalah hinggakan membuatkan insan lain terluka.....berdosakah aku...bersalahkah aku..tapi...aku tak mampu......arrghhh....aku tak mampu..

Dah lama blog ini diujudkan dan ini kali pertama aku meluahkan perasaan...perasaan yang tergumpal dalam jiwa..yang wujud setiap kali ia menjelma.....sedih..pilu...sebak...tapi marah jarang sekali.....mungkin ada tapi pastinya titisan mutiara menjadi teman...

Sayang..maafkan ku.....

No comments: