My Mission 2009

Friday, July 10, 2009

Weigh In arini.........

Salam sumer....ok tiba masanya untuk weigh in....cam besa la berat aku ni....tak naik tak turun..menten..70.2 KG ...haih..susah tul no nak capai angka 6 tuh..bila la...huhuhu.....dulu menten ja 6....lani dok menten 7...susah ati tul la......
Berat = 70.2 (tidak berubah), BF = 43.3 % (kurang sikit kot dari aritu)
BW - 38.9 %
smalam aku p training taekwondo ngan 'akif sbab nina kna "S" plak......p training pun tak danya training sangat pun sbabnya aku kna attend meeting....dilantik plak jadi AJK untuk Persatuan Taekwondo Seberang Perai Utara......stakat atas nama jerla...sebabnya..biasala..Penang ni kecik bebenor..sumer PTPP yg incharge.....takpala...apa2 pun my aim..tahun depan mesti 3rd DAN...huhuhu..aku nk bukak klas sendiri...tu salah satuh sebab mengapa aku perlu KURUS before end of this year.....smalam gak dapat tau yg national tournament still kat penang and tarikh dia 12 dan 13 Disember.....aku ni stamina ke mana skill pun dah kemana..dah lama pencen sparring ni..dekat 2 tahun gak...last tournament kat pahang...aku dapat silver....huhuhu....tapi masuk kategori hat ataih ler.....
Disebabkan akak mia nak tengok pic ful aku..ni sat aku buh..hehehhe...akak....jangan tak percaya lak rini nak kuruskan badan..pic ni aku amik masa aku join TBL blog and pic yang aku antar kat akak kaseh..hehhehe

Muka yang chubby...huhuhu..tanggal ..alamak tak ingat tarikh daa

Pandangan hadapan....drumstick..huhuhuh

Pandangan Sisi....macam2 bentuk daaaaaaaa

Percaya atau tidak..bolos saja dinding itu...hehehe..ala2 zizan ler plak....mungkin klu tengok muka orang kata aku kurus (ka aku ja yg perasan) tapi hakikat nya aku chubby....huhuhu..cuma yerla.....aku budak eh budak ka....hmm aku seorang yang aktif...taekwondo, futsal, wataniah, netball, swimming, kayak..apa g yang aku tak penah cuba...tapi tula berat susah nak turun...mungkin salah satu sebab ialah aku mmgnya chubby sikit gak dulu, n aku join taekwondo sejak aku darjah 4..bayangkanlah dah 15 tahun lebih......tah2 lemak2 sumer dah tukar jadi otot....huhuh..hopefully masih belum terlambat....then join PALAPES time aku study lu...la nih dah tauliah jadi leftenan muda..tu pun orang len dah pencen dah..aku g yang dok join....pastuh..pas abih study sumer sibuk bekerja....aku pun sibuk bekerja gak..tapi tula...pada masa yang sama aku dok sibuk bersukan gak..hehehe...bukan untuk apa..untuk sihat sebenarnya....aku ada team futsal sendiri, previously aku join kayak..penah represent penang untuk Sukan Wanita Kebangsaan tahun 2007 tapi tak menang pun....dapat jumpa datuk Azalina ja time tuh.....upanya dia pun 5th DAN black belt dalam Taekwondo ITF...dahsyat gak..aku yg 2nd DAN ni pun dok tersemput2 g..apa2 pun i'm happy with my life, i'm happy with my frenz....i'm happy knowing TBL blogger team....cam tak sabar lak nak gather nanti....hehehhe....cukup kot entry tuk arini..bukan apa....aku dok perabih time kat tpt keja ja..sumer dah balik...aku nk kna balik seberang, tu kna tunggu lu..and today aku posa so nk p bukak posa ngan tunang aku sat kat kapitan...alamak...kapitan..hhehehhe..okla my fiancee dah tipon....nanti malam klu aku rajin...aku sambung...hehehhehe

2 comments:

Aimie said...

kalau aktif camni susah turun gak.. kene tengok part consume la nampaknye..

Unknown said...

hehe...tq ye rini memenuhi hasrat kak mia..

wah,patut la..sama2 penang..penang mari ek dik...same with ur fiance.

hm..pelik ni, aktifnya rini ni, tp camne berat x turun..musykil..musykil.

ada something x kena ni