My Mission 2009

Tuesday, July 28, 2009

Tension........PAC KBS

huhuhu...lama tul aku tak tulih..pas pas peristiwa arituh..bizi sangat....n ntahla....ni minggu ni pening pala..........huhuhu..apa itu PAC?? Program Assessment Centre untuk post SPA...Pegawai Belia dan sukan..surat baru ja sampai ari sabtu arituh...dan2 tuh jugak pala aku pening dok pikiaq..yerla..nanti ada ujian kecerdasan...insya Allah bab ujian tuh mungkin lepas cuma BMI ni....huhuhuhu......leh ka lose weight lam masa 2 minggu...drastik tuh.....takmau aku sakit sbab nk keja kerajaan..hehehhe...

apa2 pun aku cuba la..bak kata akak kaseh...aku pun terpaksa gak try JDM5....actually takmau try pun tapi disebabkan terdesak....aku terpaksa try...at least 5 kg pun ok la kan tapi tula....badan aku ni....mampukah aku.....esok kot rasanya br leh try....JDM5 aku tak smpi g..ingat arini dah leh start first day...tapi takleh plak....yg calorie challenge tuh..aku dah memang ke laut dah....last week dah tambah dah kna denda......this week tak sure ar....huhuhu..stress!!!!! JDM5 order pun tak sampai g....apa2 pun..kawan2 doakan aku na....aku pas exam SPA tuh dah dekat 2 tahun dah...huhuhuhu.....tahun ni br panggey untuk ujian tapi tula..problem plak.....haih...nasib....nasib....

1 comment:

Unknown said...

JDM5 tu dgr kata ok rini...cuba..jgn x cuba..but klu dh normal t..keep maintain as normal k...

tp..kena ikut betul2 petua diet..hehe..klu x ..x menjd..amik product