My Mission 2009

Thursday, July 2, 2009

Sedeh........Cian my fiancee

Salam........lani dah takleh nk post ari2......keadaan tak mengizinkan....today 1st july 2009.....pagi2 dah dapat call dr my fiancee gtau yg dia kat spital gleneagles...dia tipon gtau pagey2 yg dia nk kna admit spital..kna operate tangan...terkejut gak time dengar tapi dok ingat cam tipu ja sbab fiancee aku ni suka melawak sikit....tup tup mmg betui..nak tau sbab apa...warrrrhhh...ngeri...........jari telunjuk tunang aku terkena timing belt keta....huhu..seb bek ler tak putus...camna la leh kna cik abang ku sayang.......risaunya aku...mai keja pagi..takleh nk concerntrate wat keja langsung...asyik nk tipon dia ja.......asalnya pesan kat dia, if lunch time aku tipon n no answer, then aku akan p visit dia petang...time lunch try tpon , mmg tak dapat..tapi tak sdap ati gak...tgh keja trus amik kunci keta drive p kat gurney nuh dr bayan lepas....tak smpi ati nk tunggu smpi petang...huhuhu



Sampai kul 12 tgh hari tepat, terselisih ngan parent n grandma my fiancee..jumpa diorang lu then trus naik ke wad..ingatkan sempat la jumpak before operate tapi tak sempat..aku amik keputusan nk tunggu sampai dia kuar dr bilik OT tuh...walaupun aku pada masa tuh aku tgh bekerja...takpala..apa nak jadi..jadi la kan..aku tak smpi ati biar dia sorang2.Kerana cinta ku turutkan..hehehhe.... tunggu kat OT 1/2 hour..glisah gak..mmg ler operate tgn ja tapi bad injured gak sebenarnya..nyaris2 nak putus..alahai...sakitnya sayang...cian.....i'm waiting until he come out for the operation room...thanks Allah....dia OK..and dia sedar2..bukak ja mata trus nampak aku..heheh touching gak sbnarnya.....romantik pun ada...heheh...tapi aku rasa sedih ja...cian kat dia.....

arini aku masuk keja pun lambat..pas tunggu tunang aku abih operation n setel everything, then br masuk balik.....3.30 pm beb.. petang tuh kul 5 trus chow balik keja....pas maghrib trus p kat tunang aku kat gleneagles then aku decide temankan dia smpi pagi....org tak slalu masuk spital kan..takpala jaga sampai pagi..sekali lagi kerana cinta ku turutkan..hehehhe

1 comment:

Unknown said...

tetiba teremosi bc coretan rini ni..baiknya rini...yela, kerana cinta kuturutkan.

MIa pun mengharapkan mia x smpai msk hospital rini wp msh bertahna sakit sepanjang hayat...

semoga bahgia rini