My Mission 2009

Tuesday, July 7, 2009

menang ka????

La.....tak prasan plak aku yg aku yg menang last weigh in...huhuhu.......sorila teman2 seperjuangan sekalian..seriously aku tak sempat nak update latest pic weigh in arituh...bz sangat2...bz ngan masalah....tension.....huhuhu...sumer benda dok ada lam kepala...haih...takpala.....Ya ALlah...tabahkanlah hati hambamu ini...huhu...juz drop by sebentar sbab cam terkejut gak yg aku menang..nanti bila ada masa aku edit balik post untuk last friday.....

4 comments:

Unknown said...

hehe..rini x tahu ye..ciannye. Yela, terkejut dgn hal tunang....rezki la2.

Rini, chaiyok..usaha lg ye

Hm, mana gmbr rini ek..x nah tgk pun...??? sblm & slps..

Aimie said...

tahniah2..

Mey Mey said...

apa rahsia..jgn lupa share..

kAkYaNg said...

congrats rinie!