My Mission 2009

Friday, June 12, 2009

2nd week weigh in

Salam kengkawan...........


Arini 2nd week TBL nya weigh in la...hehehe..berdebar2....pagi2 buta pas mandi aku dah naik weight scale walaupun pagi ni aku dah lambat nak p keja tapi takpa.....TBL 2009 nya pasal...aku sanggup ja p lambat sbab aku tau ari jumaat tak jem sangat pagi2 ni....heheheh....naik2 scale...fuh...lega....seb bek tak naik...aku rasa minggu ni aku lum berjaya kontrol aku nya makan cuma kurangkan sikit ja and aktiviti aku moderate ja cam slalu.....next week mmg dah semangat nak totally work out ni.....


Dengan rasminya, aku umumkan weight aku untuk this week adalah.................... 71.8 KG...


dah antar email kat kak kaseh pagi2 tadi..thanks akak.......last week berat aku 72.1 KG...kira ada gakla turun sikit...huhuhu...sabaq2.....aku nak target turun 1KG lah untuk next week....berjayakah aku? mampukah aku? Kita tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......hehehe

No comments: