My Mission 2009

Friday, June 12, 2009

Today's menu...



hehe....dah lepas weigh in.....menu untuk arini




bekpes : as usual jus monavie + 2 idli ( indian food cam tosai tapi hat steam nya) + 'chadni'


lunch:hehehe...yg ni kna tengok bawah la..




arini lunch..disebabkan ari jumaat, aku p jalan2 ngan Zura bakar kalori kat jusco,queensbay mall..wat cam tak keja tapi rehat masa sendiri selama 2 jam...p tengok vincci sbab tgah sale..tapi takda satu pun berkenan..last2 masuk jusco gak ler....dapat ler capai 2 pasang kasut..ish2..kadang2 aku terpikir gak...aku ni shoesaholic ka...hehehe..tul ka dak ayat tuh....blasah ja aku ni...kasut..klu tengok lam keta aku..mmg dah berlambak...tu tak tengok lam bonet g tuh..mau terkejut bewak jadi dia...


eehhehe..berbalik pada lunch aku....aku telah makan....ha tudia.....

















laksa shack.....suka kat dia nya kepingan ikan n otak2...huhuh..untuk reward diri ka turun 0.3kg....haih...rinie.....rinie.........
yang ni plak..muka aku yg chubby sebelum menikmati asam laksa tuh...huhuhu..nampak bulat sungguh muka aku pakai tudung tuh..haih..lupa plak, tudung tuh baru dirasmikan arini ja...
Bermula tika n saat ini, aku berazam....takmau makan banyak dah minggu depan..hehehe...apa punya azam la....n target aku...lose 1KG for next weigh in....AMIN..........

No comments: