My Mission 2009

Tuesday, June 9, 2009

lamanya...tak update


huhuhu..dah brapa ari aku tak update..bizi tul weekend tuh...ari sabtu ada kenduri syikin kat kuala muda....aku p ngan ann sbab geng yg lain dah berkurangan..masing2 dah kawen.....mkn kenduri..nasi minyak tuh..haih....aku rasa aku buh nasi sikit ja tapi jd bertimbun gak disebabkan lauk..plak tuh aku ni tak reti klu nasi tak kna kuah..mau banjir gak pinggan aku arituh..terjumpa aisyah..member aku sejak darjah dua..dah kurus plak aku tengok member aku sorang ni...dia mmg kata , mai kenduri ni dia ratah lauk ja....aku yg contestant TBL ni pun makan nasi...hehehhehe....ari ahad plak...ada tournament tae kwon do tertutup penang 2009....aku p dr pagi sampai petang..bukannya apa, aku salah sorang ass. secretary...tup2 arituh jadi bidan terjun plak...jadi MC....dah la tak penah2 aku jadi MC..blasah ja.....nasib ler sumer ok although ada tersasyul sikit2...bawak adik aku yg kecik, 'akif and Nina (2nd last) sbab depa participant...aku tak join dah sbab dah 2nd dan..kna jadi secretariat ja arituh...suppose kna amik pengalaman jd ref tapi memandangkan aku sibuk gak arituh..tak sempat nk jd pun...

Harituh....'akif dapat gold medal untuk sparring, first time dapat tapi aku tengok ok gakla dia sparring although kat mulut asyik cakap nk stop ja training...yg nina lak dapat bronze untuk sparring n pattern..mana taknya..dahla pakai head gear..tudung tuh tak pakai kemas..sampai nk tutup mata pun ada aku tengok dr tpt secretariat...dah tegur dah tapi ketegaq...takleh nk wat apa la..apa2 pun congrats to both my bro n sis..i'm proud of you...heheheh


diet.....alamak.........aku ni klu cuti weekend mmg lemah..aku tak taula nak amik mana aura kawan2 yg leh tahan weekend..huhuhuhu.....ari isnin aku cuti sbab replace agung nya cuti...sempat kemas bilik ngan maya, my maid...bukan maid aku pun ler..maid maktok aku...hehehe.....sebelum tuh tengah hari sempat main2 ngan pets aku...hehehhe..my cutest sugar glider...pika n cici...aku tak pernah postkan pic depa kat mana2..oleh kerana skrg ni aku rajin update blog aku, aku nk letak kat sini lah..untuk tatapan member2 ..hehehe


Introduce to u..my CICI (hat female) yang ni
















PIKA (male..nampak sama ja kan..hehhe..camna aku knal..sbab PIKA botak sikit...)
















ni CICI gak...aku suka pegang CICI sbab perempuan kan memahami ati perempuan..eh perempuan ker CICI ni...dia manja sikit sebenarnya














ni pun CICI gak....cam nk lompat ja aku tengok...













p/s Amacam kawan2....kiut tak aku nya pets...hehehhe...









1 comment:

Mey Mey said...

cute? Bleh makan ker?
hehe..jangan marah tengah diet ni memang cepat lapar..