My Mission 2009

Friday, June 19, 2009

3rd Weigh In.....19/06/09

Salam........see you again..huhuu..sminggu aku tak update blog ni...bizi...bizi ngan dok cari swimming suit..prasan yang kak kaseh nya challenge pun 2 hari lepas...huhuhu..cam na la kan....and minggu ni aku rasa cam aku banyak mkn ja.....cam water challenge tuh, insya Allah aku dah berjaya kot..sbab mmg stiap ari minum lebih dr tuh pun.....cuma bab carbo tuh la....susah tul....dan keputusannya timbangan minggu ini.........berat aku tak turun n tak naik.....tensennnn......tapi yerla....aktiviti aku last week, men futsal, swimming and taekwondo ja,.....stakat bakar kalori yg aku makan time lunch ja....bekpes aku berjaya stick ngan herbalife slama 3 hari berturut2 cuma lunch ja.....awatla susah sangat nk kurangkan makan time lunch.....huhuhu.....


Dengan secara rasminya..aku umumkan berat aku minggu ni...MENTEN yg menyakitkan ati....huhuhu.........71.8 KG..untuk menang TBL water challenge, aku kna kurangkan at least 6 % dr berat aku mean aku kna target turunkan sebanyak 4.3 KG in 1 week...mmg tak mustahil kan..mey mey leh wat...y not me.....anyway congrats to mey mey...mmg wa tabik....hehehhehe..
For next week, i think, i need to do my new plan with a full will and effort from myself...next week dah masuk Rejab..insya Allah..aku akan mula berpuasa....kejap ja kan dah masuk Rejab....dah nak dekat la bulan posa yek..arini aku wat order kat Akak Matus, untuk bli the new Muslimah Swimming Suit yg aku idam2kan slama ni...hehhehe..at least sopan la sikit aku swim nanti.....hehehe...anyway thanks akak...sronok gak deal ngan akak..hehehhe

3 comments:

Aimie said...

ya Allah.. nak masuk rejab dah.. ape punye teruk la aku ni..

huhu..kite sama lah..maintain yang menyakitkan hati.. huwaa

Mey Mey said...

cess...pesal nama kite ada kat sini
plak..hehe.

brtambah dengkilah kak nomi tu nanti

RiNiE said...

hehehhe...takpala Mey Mey..rini tolong promote kasi up sikit mey mey....hehhehe...

Nanti Kak nomi ngan rini berjaya, mey mey plak upkan kami...heheh..ayat bodek tuh